TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT
Päivitetty 7.6.2024
Studio Aalto (Laine Flow Oy 3172017-4) (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden ja palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Tilavuokrauksen ehdot löydät erikseen täältä.
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupasta lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet ja niiden hinnat, toimituskulut sekä valitsemasi toimitustapa ja noutopiste.
Maksaminen
Maksunvälittäjänämme toimii WooPayments (luottokortit ja Klarna) sekä MobilePay, joiden avulla maksusi käsitellään turvallisesti, nopeasti ja sujuvasti.
Uusi maksupalvelulaki on astunut voimaan vuodenvaihteessa. 1.1.2021 alkaen kaikissa verkkokaupoissa Euroopan talousalueella (ETA) yli 30 euron ostokset tulee vahvistaa vahvalla tunnistautumisella. Voit lukea lisää asiasta esimerkiksi täältä.
Toimitus
Tuotteet lähetetään kerran viikossa studioltamme Tampereelta. Voit myös valita ilmaisen noudon Studio Aallolta – noutoajankohta sovitaan erikseen.
Valittavanasi on toimitusvaihtoehdot:
Ilmainen nouto Studio Aallolta (Lavoniuksenkatu 1 B 140, 33180 Tampere)
Posti Postipaketti 4,90€ (1-2 päivässä noudettavaksi noutopisteestä tai pakettiautomaatista)
Matkahuolto Lähellä 4,90€ (1-4 päivässä noudettavaksi noutopisteestä tai pakettiautomaatista)
Posti Kotipaketti 9,90€ (1-3 päivässä suoraan kotiin)
Tarjoamme ilmaisen perustoimituksen (Posti Postipaketti / Matkahuolto Lähellä) aina yli 100 € tilauksille.
Kannustamme kuluttamaan vastuullisesti – tilaa vain tarpeeseen ja vältä turhaa palauttamista. Asiakas vastaa palautuskuluista.
PALAUTTAMINEN
Turha, edestakainen logistiikka kuluttaa huomattavan määrän luonnonvaroja, joten toivoisimme sinun tilaavan vain tuotteita, jotka aiot pitää.
Ymmärrämme kuitenkin, ettei valinnan tekeminen verkkokaupan kautta ole aina helppoa. Sen vuoksi sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa ostoksesi – palautuksesta vähennämme palautuskulun 4,50€ joka kattaa osan todellisista palautuskustannuksista.
Hyväksymme palautukset ainoastaan käyttämättömistä tuotteista alkuperäispakkauksessaan mukaan lukien tuote-etiketit ja nauhat. Ennen palauttamista, ota yhteyttä info@studioaalto.fi ja kerro, että haluat palauttaa tuotteen. Kun palautuspyyntö on käsitelty, saat paluuviestinä ohjeet palautuksen tekemiseen. Säilytäthän Postista saamasi palautuskuitin palautuslähetyksen perille saapumiseen saakka. Hyvityksestä vähennetään palautuskulu 4,50€ joka kattaa osan aiheutuneista posti- ja käsittelykuluista.
Voit palauttaa tuotteet ilmaiseksi myös suoraan Studio Aallolle: Lavoniuksenkatu 1 B 140, 33180 Tampere
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Toimituksen noutamatta jättäminen ei ole virallinen peruutus. Noutamattomasta tilauksesta perimme 10€ maksun, joka kattaa osan aiheutuneista postikuluista.
Tarkistamme palautettavat tuotteet, ja mikäli ne ovat täysin myyntikuntoisia, myymme ne normaalisti eteenpäin. Emme koskaan heitä käyttökelpoisia tuotteita hukkaan, emmekä toimita niitä ulkomaille hävitettäväksi. Mikäli palautettavassa tuotteessa on pientä vikaa esimerkiksi kuljetuksesta johtuen, voimme myydä sen outlet-myynnissä. Huomioithan, että hyväksymme palautukset ainoastaan käyttämättömistä ja myyntikelpoisista tuotteista.
LÄHETYKSEN TARKISTUS, VIRHE JA ONGELMATILANTEET
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio joko suoraan meille tai Postiin / Matkahuoltoon.
Tuotteiden laatu ja tyytyväiset asiakkaat ovat meille tärkeitä. Kaikki tuotteet valmistetaan huolellisesti ja laatu tarkastetaan ennen lähetystä. Mikäli huomaat kuitenkin tuotteessa valmistuksesta johtuvan vian / virheen, ota yhteyttä info@studioaalto.fi. Vastaamme viallisista tuotteista myös 14vrk palautusajan jälkeen.
Vastuunrajoitus
Studio Aalto ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Studio Aalto / Laine Flow Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Studio Aalto / Laine Flow Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle, muutoin kuin tilausten käsittelyn edellyttämiltä osin.